معرفی شرکتهای تابعه

لوگوی شرکت سرمایه گذاری مسکن   شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن
شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام) تحت شماره 78828 و شناسه ملی 10101236571 در سال 1369 نزد اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده است.  آخرین سرمایه ثبتی شرکت در حال حاضر 5 هزار میلیارد ریال می‌باشد. شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از بزرگترین فعالان صنعت ساختمان و انبوه سازی در کشور است که در ششم اردیبهشت ماه سال 1369 تأسیس شد. فعالیت‌های شرکت در زمینه‌هایی چون ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و نیز ساخت آزاد راه، خطوط انتقال آب و آماده سازی زمین متمرکز شده است.

هیئت مدیره و مدیرعامل 

هیئت مدیره نماینده حقیقی سمت مدیرعامل
شرکت گروه مالی بانک مسکن علیرضا افتخار عمرانی رئیس هیئت مدیره محمدرضا جواهری
بانک مسکن محمدرضا جواهری نایب رئیس هیئت مدیره
شرکت عمرانی مسکن گستر محمد حسن پیشرو عضو هیئت مدیره
شرکت گروه مالی سپهر صادرات محمدرضا جعفرآقایی عضو هیئت مدیره
شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی محمدسعید ایزدی عضو هیئت مدیره

موضوع فعالیت

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از بزرگترین فعالان صنعت ساختمان و انبوه سازی در کشور است که در ششم اردیبهشت ماه سال 1369 تأسیس شد. فعالیت‌های شرکت در زمینه‌هایی چون ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و نیز ساخت آزاد راه، خطوط انتقال آب و آماده سازی زمین متمرکز شده است. از ابتدای تأسیس تاکنون عملیات اجرایی حدود 65 هزار واحد مسکونی در قالب حدود 370 پروژه آغاز شده که بالغ بر 50 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است. همچنین عملیات اجرایی 82 پروژه تجاری، اداری و خدماتی نیز آغاز شده است که از این میزان، 66 پروژه با زیر بنای کل حدود 328000 متر مربع تکمیل و به مشتریان تحویل شده است.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن دارای 17 شرکت زیر مجموعه است که در 28 استان و 36 شهر کشور، گسترده شده‌اند. شرکت در سال 82 با نماد «ثمسکن» وارد بورس تهران شد و طی چند سال اخیر، سهام 6 زیر مجموعه شرکت نیز در بازار سرمایه ایران پذیرفته شده‌اند. «شرکت گروه مالی بانک مسکن» سهامدار اصلی شرکت به شمار می آید.

اطلاعات تماس

تهران،میرداماد، خیابان شاه نظری، شماره 8
021-22913590-8
021-22913599
www.maskanco.ir
info@maskanco.ir    



 
 

 

                

باشگاه مخاطبان